środa, 12 czerwca 2013

Odjechane kolczyki: patataj, patataj, pataaa...taj...

Dziś bez zbędnych wstępów, kolczyki mówią same za siebie, a robota w polu czeka... Zostawiam Was zatem z rozkminką "które wybrać???", lecę poćwiczyć z Chodakowską i tak rozpędzona mam zamiar przeskoczyć każdą poprzeczkę! Patataj... patataj, pataaa...taj... Udanego dnia! :))

 Pikse♥ kolczyki "Pegazy" (20)
 


 Pikse♥ kolczyki "Arbuzy" (12)


 Pikse♥ kolczyki "Zaczarowane Ołówki" (14)



Przypominam Wam także o trwających konkursach, które znajdziecie w zakładce >>KONKURSY<< ;)


AVE

6 komentarzy :

  1. wszystkie mi sie podobaja,poniacze są wypasionexD patataj w strone tęczowej krainy ;D co do reszty arbuziki są w sam raz na wakacje;-) w sumie nie wiedziałabym na ,który z motywów mam się zdecydowac bo każdy lubie ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się nie mogę zdecydować! ;) Ale dlatego dla każdego coś bliskiego sercu/zamiłowaniu/stylowi :)) Ja już mam swój typ i noszę intensywnie, by się nanosić zanim porwie mnie coś innego. Życie... ;) :D

      Usuń
  2. świetne rzeczy robisz ;)

    rewelacyjne arbuzy ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mam głowę pełną pomysłów, więc jeszcze "trochę" poraczę Was tymi (wy)Tworami. Spodziewaj się niespodziewanego ;)

      Usuń
  3. Nie wiem skąd czerpiesz pomysły na Piksele, ale są genialne! Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysły...a to żadna tajemna tajemnica! Niektóre wzory są dostępne od producenta koralików. Poza tym inspiracja i masa własnych wyobrażeń, przeobrażeń, pomysłów :)) PS. Dzięki za miłe słowa! :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...