piątek, 28 czerwca 2013

Graficiaki, czyli piękno i charakter zamknięte w szklanej biżuterii

Pomiędzy PikseLOVE'ymi (wy)Tworami znalazłam także chwilę na moje ukochane medaliony, kolczyki i pierścionki w szkle. Sięgając do mojego zbioru unikalnych grafik kilka z nich przykuło moją uwagę i doczekało się umieszczenia w biżuterii. Przed Wami kolorowe i mega wiosenno-letnie komplety oraz "bezkompletowe" pary kolczyków i klipsów:

 Kolczyki i wisiorek "Dolce Vita" (18+25)
>>w antycznym złocie<<
kolczyki - wielkość: 15 mm
wisior - wielkość: ok. 30 mm; długość łańcuszka: ok. 80 cm


Kolczyki i pierścionek "Salamandra" (18+20)
>>w antycznym złocie<<
kolczyki - wielkość: 15 mm
pierścionek - wielkość oczka: 20 mm; obrączka regulowana


 Kolczyki i pierścionek "Różany Ogród" (15+15)
>>w kolorze srebra<<
kolczyki - wielkość: 14 mm
pierścionek - wielkość oczka: 15 mm; obrączka regulowana


 Kolczyki "Królewskie Świnie" (18)
>>w antycznym złocie<<
- wielkość: 15 mm


 Klipsy "Fiołkowe" (18)
>>w kolorze srebra<<
- wielkość: 15 mm



AVE

2 komentarze :

  1. chyba muszę się wziąć za siebie, bo bazy leżą i czekają ;)

    Piękne zestawy ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A proszę się brać! Moje też swoje wyczekały, ale powiedziały "dość!" i jak tu takich baz nie posłuchać...?

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...