środa, 19 czerwca 2013

Czekoladowe pączki wypieku Emili de Strejndż

Czekoladową oponkę z posypką zrobiłam już jakiś czas temu. Leżała smętnie nie nadając się w moim mniemaniu jako samotna zawieszka na łańcuszku aż nagle... któregoś wieczoru... bardzo późnego wieczoru, bo było to już w fazie zasypiania - wpadł mi do głowy pomysł! Wydał mi się na tyle interesujący, że z całych sił postanowiłam zapamiętać go do rana...

Otóż przypomniał mi się jeden z moich naszyjników, który przywiozła mi teściowa z podróży - etniczny wisior. Kiedy następnego dnia zabrałam się do pracy przypomniałam sobie o istnieniu czekoladowego pączka, wyjęłam go, chwilę poobracałam i lampka zapaliła się po raz kolejny - on czekał na ten moment! W ten oto sposób "wypiekłam" wisiorek CZEKOLADOWE PĄCZKI! Baaaardzo przypadł mi do gustu - na tyle, że posiadam swój egzemplarz i noszę z lubością wzbudzając pozytywne reakcje.



Wisiorek PikseLOVE "Czekoladowe Pączki" (40)
Ten wzór jest pomysłem autorskim/własność intelektualna Emili de Strejndż

A tu inna wariacja na temat pączków:

Wisiorek "Pączkowa wariacja" (35)
Ten wzór jest pomysłem autorskim/własność intelektualna Emili de Strejndż


>>Jak tylko ogarnę pozostałe elementy, wystawię resztę "etnicznych" wisiorów, a także kolczyki do kompletu!<<

AVE

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...