poniedziałek, 22 lipca 2013

Przemiana kurczaka dla QRKOKO

Niedawno - QRKOKO - stronka z tutorialami DIY przeniosła się na nowy serwer. Muszę przyznać, że wcześniej jej nie znałam. Uwielbiam wyzwania i czerpię z rozwoju niesamowitą energię i przyjemność, zatem będę tam zaglądać. Nie ukrywam, że do pierwszej wizyty skłonił mnie konkurs, na który wpadłam gdzieś przypadkiem.

Temat wcale nie łatwy - "przemiana kurczaka". Myślę sobie: "jak jemu sprostać i przy tym pokazać to, co robię...?" Nie tak dawno temu zrobiłam kolczyki "Kaczory Donaldy" (które już zresztą trafiły do Halszki, tylko zdjęcia doczekać się nie mogę) i dotarło do mnie, że to by była doskonała "przemiana kurczaka"! Niemniej jednak praca na konkurs nie może być wcześniej publikowana... W zasadzie Donaldy nie trafiły oficjalnie do sprzedaży i nie ma ich na blogu, ale umieściłam je na Manifestowej tablicy na Facebook'u. Zatem, chcąc być fair, do konkursu zgłoszę nowopowstałą... Daisy! A konkretnie kolczyki z Daisy.


 Kolczyki PikseLOVE "Daisy" (30)
 - wielkość: 7x6 cm
- bigle posrebrzane


A co z tą przemianą? Nooo, Moi Drodzy, przemiana jest wielka! Z malutkich koralików powstały takie oto kolczyki. Dodam jeszcze, że mimo swojej wielkości - kolczyki są lekkie.


To dobry moment na oficjalny debiut "Donaldów". Poza konkursem prezentuję dziś także kolczyki "do pary" z Daisy ;) :

Kolczyki PikseLOVE "Donaldy" (30)
- wielkość: 7x6 cm
- bigle posrebrzane


AVE

5 komentarzy :

  1. Kolczyki i pierścień są mega!!! Cudowne! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierścień mocy jest genialny ;D Bardzo ciekawe kolczyki .Jesteś jedną z dziewczyn u ,których spotkałam się z tą nową techniką ;-)Pikselki wymiatają ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny blog, świetne prace i zdjęcia.... Magicznie tu u Ciebie, nawet bardzo. Z Twoich postów bije pozytywna energia, zatem wniosek jest jeden- będę tu często zaglądać;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci, Plinka Ka! Dawno nie blogowałam, ale Twój komentarz to doskonałą okazja, by to zmienić. Rozpoczęłam przygodę pod nowym szyldem (zapraszam: https://www.facebook.com/helloveshop ) i zastanawiałam się co zrobić z blogiem... Ostatnio myślałam, by opisać, co się działo podczas nieobecności, ale... no właśnie - zawsze jakieś ALE. I Twój dzisiejszy komentarz zadecydował! Jeszcze dziś będzie nowy post! Dziękuję :) Pozdrawiam!

      Usuń
  4. robisz bardzo fajne i oryginalne rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...