środa, 10 lipca 2013

Letniej biżuterii ciąg dalszy: neonowe bransoletki rules!

Byłabym chyba niezbyt wiarygodnym twórcą, gdybym sama nie nosiła biżuterii. Otóż noszę i trzeba Wam zatem wiedzieć, że zaraz po pierścionkach są u mnie bransoletki. Zdradzę Wam tajemnicę - miłość ta nie była łatwa i z pewnością nie było to uczucie "od pierwszego wejrzenia". Długo dojrzewałam i oswajałam się z biżuterią na nadgarstku, ale opłacało się! Przyzwyczaiłam się i mogę poprawiać sobie humor chociażby kolorowymi sznurkami :)) Ba, ja już sobie nie wyobrażam NIE założyć bransoletek, mam swoje amulety, bez których najzwyczajniej w świecie czuję się naga!




A to neonowe bransoletki dla Was:

Bransoletka z torcikiem (18):



Bransoletka "Nerd" (18):


Bransoletka "Yellow Cross" (18):

Bransoletka "Hard Cross" (20):


Bransoletka "Power of Peace" (18):

Bransoletka "Neonowe Przesłanie" (18):

Bransoletka "Spike" (15):

Bransoletka "Cat Bell" (18):


Bransoletka "Yellow Skull" (18):


Bransoletka "Colour of Sky" (52):



AVE

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...