sobota, 22 czerwca 2013

Bikiniarski retro piknik, czyli relaks na Bałutach [zdjęcia]

Na łódzkich Bałutach dziś leniwy, acz głośny - za sprawą muzyki dudniącej w głośnikach - dzień.  Impreza w stylu bikiniarskim, przywodząca na myśl lata 50. w Polsce. Bikiniarze - termin ciekawy, niosący za sobą jeszcze ciekawszy kawałek historii. W końcu, jeśli w grę wchodzi bunt - musi być ciekawie, ba - EKSCYTUJĄCO.


Bikiniarze to subkultura młodzieżowa funkcjonująca w Polsce do końca lat 50. XX wieku. Termin ten charakteryzował wówczas "człowieka niestosującego się do narzucanych norm, buntującego się wobec rzeczywistości. W Polsce wraz z walką z szarą rzeczywistością PRL-u wchodziła również walka polityczna" (*cytat z Wikipedii).

Z trudem (wypisanym na twarzy) Agata wybrała arbuzy! :)
         
Stylowa Wata. Podwójna.
W dużym skrócie, bikiniarz był to człowiek ubierający się ekstrawagancko, w sposób przesadnie modny. Przez chwilę nawet, porwana z nurtem tematu, zastanawiałam się, czy mogłabym być bikiniarzem (bikiniarą???) i doszłam do jedynego możliwego wniosku - nie bałdzo. Nie lubię biegać. Gonić nie lubię. Za sławą, pieniędzmi, modą. Szybko dostaję zadyszki, a wtedy trudno jest mi się skoncentrować na sprawach ważnych. Mój styl ogranicza się do tego, co lubię lub "jeszcze nie wiem, że lubię bądź nie, ale było na tyle dziwne, że postanowiłam założyć"... Mimo wielkiej przyjaźni z modą, lubimy się przekomarzać ;) Chociaż, jeśli chodzi o ideały... o tak, dla ideałów dałabym się pokroić!

Przejdźmy do fotorelacji z pikniku na Bałutach. Sporo zdjęć jest robionych z pozycji "żaby". Przyznam się niechętnie, że kiedy zaległam w swym piknikowym krzesełko-fotelu trudno było mi ruszyć swój worek kości...

Pewnie wśród kiermaszowych PikseLOVE'ych (wy)Tworów znajdziecie NOWOŚCI ;))

Trochę nowych kolczyków...

Wisior "Big Bear", już wkrótce w zakładce "PikseLOVE (wy)Twory"


Dla SuperWomen :))

Był "Lisek-Chytrusek", teraz swoje pięć minut ma lis-albinos :))


Fajne trampki nie są złe...

Były lody... hamburgery....

Naprawdę trudny wybór

Zadowoleni klienci charakteryzują się....

... uśmiechniętymi paszczami :))

Czereśniowy toast, a co!



A to konstruowany z rana wieszaczek na bransoletki - jestem z niego dumna! ;)



Przyjaciel pies :)


Jestem zakochana w kolorystyce tych kolczyków! Zupełnie moje kolory!



Rzelka

Dłubaninki



 AVE

1 komentarz :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...