środa, 29 maja 2013

PikseLOVE Sushi ♥

Chodzi za mną sushi. Odkąd spróbowałam wiem, że to będzie kulinarna miłość, nie wykluczone, że po grób! Jedzenie odgrywa w moim życiu dużą rolę - z jednej strony ogrom alergii, które mi towarzyszą sprawia, że mam sporo kuchennych ograniczeń, z drugiej zaś mam wrażliwe kubeczki smakowe i doceniam dobre rzeczy, wręcz rozpływam się pod wpływem dobrej kuchni.

No... i jako (mała) choleryczka, kiedy jestem głodna jestem niebywale zła!

Nie muszę Wam chyba mówić, że inspiracją do stworzenia kolejnej biżuterii było jedzenie? ;) Właśnie moje ukochane sushi! Smacznego!


Podane na talerzu! Perkusyjnym :))

W tym komplecie biżuterii będę chodziła na sushi ;) I nie tylko. 

Miłośniczki sushi, które mają fantazję i chęć na podobny zestaw biżuterii lub naszyjnik/kolczyki zapraszam do kontaktu! Patrz: ZAKŁADKA KONTAKT.



AVE

2 komentarze :

  1. Odpowiedzi
    1. Co prawda nie na sushi, ale dziś już założyłam! I na szczęście nosząc sushi-zestaw nie muszę na niego patrzeć... Bo aż mi w brzuchu burczy... :))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...