czwartek, 23 maja 2013

Candy z okazji Nowej Szaty (graficznej) Cesarzowej

Moi Mili, zgodnie z zapowiedzią, organizuję (moje pierwsze!) Candy. Okazja jest specjalna - zmiana adresu bloga i szaty graficznej. Jest mi niezwykle miło, że do mnie trafiacie, dziękuję za miłe słowa i (choć jeszcze dość nieśmiałe) komentarze. Ale do rzeczy! Zapraszam Was do udziału w Candy na facebookowym fanpage'u Manifestu Piękna, oto instrukcje:


1. Polub fanpage: www.facebook.com/ManifestPiekna
2. Udostępnij publicznie konkurs na swojej osi czasu
3. W komentarzu wpisu konkursowego podaj numer zestawu, który chcesz dostać

DO WYBORU:
1. Wisiorek i kolczyki "Cza-chy"
2. Wisiorek "Buldog" i kolczyki "Mopsiki"
3. Wisiorek "Alice in Wonderland" i kolczyki "Królicza nora"

Konkurs trwa w dniach: 23.05 - 23.06.2013 r. Wyniki zostaną ogłoszone 24 czerwca 2013 na facebookowym fanpage'u oraz blogu Manifestu Piękna. O wygranej zadecyduje "szczęśliwy traf" (zwycięzca zostanie wylosowany). Zwycięzca zostanie poinformowany o wygranej indywidualnie, po zakończeniu konkursu ustalimy szczegóły przesyłki.

UWAGA!
- Biżuterię konkursową przesyłam na swój koszt tylko w granicach Polski
- Niedopełnienie któregokolwiek z punktów konkursu dyskwalifikuje
- Konkurs odbywa się wyłącznie na facebooku

Zapraszam serdecznie!
Powodzenia! :))


AVE

8 komentarzy :

  1. Lubie i udostępniam jako Spakowane Myśli.
    Wybieram zestaw nr 1
    Zapraszam na mojego bloga
    http://zlawampirzyca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę lajka, numer zestawu również wpisz na facebooku (w komentarzu), abyś mogła być uwzględniona w losowaniu. Pozdrawiam! :)

      Usuń
  2. Lubie jako Iza Kostecka
    wybieram zestaw 2

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzyłabym o zestawie nr 1 :P

    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię jako Greta Kuras
    poproszę o zestaw nr 3, jest prześliczny :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Udostępniłam i polubiłam jako Anita Jakubiak.
    Bardzo chciałabym wygrać zestaw 3, ponieważ Alicja w Krainie Czarów kojarzy mi się z dzieciństwem, z czasem, gdy niczego się nie bałam, gdy wierzyłam w swoje marzenia i nie wątpiłam w ich spełnienie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...